Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. księga uczniów
  2. księgi arkuszy ocen
  3. księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  4. protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
  5. uchwały Rady Pedagogicznej,
  6. protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
  7. protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
  8. protokoły posiedzeń Komisji do spraw pomocy zdrowotnej
  9. rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
  10. rejestr akt osobowych
  11. rejestr wydanych decyzji w sprawie zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego, drugiego języka obcego
  12. rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego
  13. rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych
  14. książka obiektu budowlanego,
  15. księgi inwentarzowe i środków trwałych
  16. dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego
  17. skontrum biblioteczne
  18. ewidencja świadectw szkolnych,
  19. dziennik dokumentów niejawnych
  20. ewidencja pieczęci i pieczątek,
  21. plany i sprawozdania
  22. księga wyjść
  23. archiwum szkolne (rejestr akt osobowych zarchiwizowanych, akta osobowe, dokumenty księgowe, płacowe, dokumenty wytworzone przez szkołę)
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Przemysłu Mody w Łodzi
odpowiada: Halina Włodarczyk
data: 10-12-2019
wytworzył: Henryk Kwitowski
data: 10-12-2019
data: 10-12-2019

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 10-12-2019 - Edycja treści
  • 09-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 67